سایت GTmetrix ابزاری کارآمد برای سئو
نوشته شده توسط : افتخاری


ابزار MOZ
یک کدام از توانا‌ترین ابزارهای مدیر seo، MOZ میباشد. برای استعمال اول از این ابزار می توانید به طور مجانی برای دوران سی روز از آن به کار گیری نمائید؛ البته در شکل رغبت یا این که نیاز به دسترسی‌های بیشتر، بایستی ابزار سئو  حساب premium تهیه و تنظیم نمایید. برای به کارگیری از این ابزار، کافی میباشد پلاگین MOZ را بر روی گوگل کروم خویش نصب نمایید. مانند همه ابزارهای آنالیز seo، MOZ از شما می خواهد لغات کلیدی، رقبا و نشانی تارنما خویش را وارد نمائید. این وبسایت به شما گزارشی از فرآیند پیشرفتتان را ارائه می دهد. برای این فعالیت کافی میباشد اکانت Google Analytics خویش را به MOZ وصل نمائید تا داده ها ظریف‌تری از تارنما شما داشته باشد. گزارش اول ماز، بعداز حدود ۳۰ دقیقه برای شما تهیه و تنظیم میگردد. گزارش داده ها در ماز، معمولا هفتگی یا این که هر آبادی روز یک توشه میباشد و شما می توانید در شکل لزوم، گزارش را به طور دستی از ماز تهیه و تنظیم نمائید. ماز ابزار کاملی میباشد و عمل کردن با آن را بایستی ظریف خاطر بگیرید؛ براین اساس بهتر میباشد ویدیوهای آموزشی عمل با ماز را با تمرکز ملاحظه کنید. بخش اعظمی از سئوکاران رشته‌ای، گزارش‌های ماز را کلید پیروزی در seo میدانند.

16- ابزار Pingdom
به عبارتی‌طور که می دانید، سرعت وبسایت از مهم ترین فاکتورهای جذب مشتری و جايگاه دهی به تارنما‌هاست. متخصصان seo می دانند که یوزرها برای بار گذاری شدن وبسایت حوصله نمیکنند. همینطور با فراگیر شدن به کار گیری از تلفن های یار و تبلت‌ها، سرعت بار گذاری وب سایت‌ها بایستی زیاد باشد. اکثری از مواقع انگیزه کندی بارگذاری شدن وب سایت، دامنه‌های نامعتبر میباشد. گهگاه انگیزه این دستور، پباده سازی ضعیف وبسایت میباشد. در هر دو شرایط، ابزار Pingdom رشته‌ای‌ترین ابزار آزمایش سرعت وبسایت میباشد که به شما نقایص سایتتان را گوشزد می‌نماید. گزارش‌های این وب سایت به شما نشان می دهد که چه تعداد مخاطب را از دست داده‌اید یا این که چه تعداد بازدید داشته‌اید. وبسایت Pingdom به UX (تجربه کاربری) اهمیت متعددی میدهد و این مورد در کلیه Insight های این تارنما به چشم میخورد.

17- وبسایت GTmetrix
یک کدام از مهمترین فاکتورهای برد یک وب سایت در جذب مخاطب، اکران داده شدن در ابتدا نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد؛ البته آنچه موجب جذب مشتری می گردد،کیفیت وبسایت مانند سرعت بار گذاری شدن تارنما میباشد. ابزار GTmetrix خاص بررسی سرعت صفحه ها وبسایت میباشد. بایستی در حیث داشته باشید که سرعت وب سایت فقط یک برهان میباشد و شما بایستی از ابزارهای کمکی دیگری نیز برای آنالیز seo وبسایت خویش امداد بگیرید. به کار گیری از این ابزار خرده کاری‌های متعددی دارااست و بهتر میباشد قبل از فعالیت با آن، فراگیری‌های مرتبط با به کار گیری از آن را ملاحظه کنید.

بیشتر بخوانید : seo داخلی (On-Page بهینه سازی) چه می باشد و مشتمل بر چه مواقعی می‌شود ؟

 

شایسته ترین ابزارهای بررسی بهینه سازی وبسایت کدامند

 

18- وب سایت Slerpee
در بهینه سازی داخلی وب سایت آنچه اهمیت متعددی دارااست، تعیین عنا وین، هدینگ‌ها، تگ های متا و.. میباشد. تارنما Slerpee به صورت ویژه به طرز اکران وب سایت در ورقه نتیجه ها کاوش گوگل میپردازد. این وبسایت به شما یاری می‌نماید تا به طور آزمایشی آزمون فرمایید که با تغییر و تحول تیتر کاغذ و توضیحات برگه، در موضع وب سایت شما چه تغییری می‌نماید. اسلرپی به شما پیشنهادهایی برای بهبود کلمه ها کلیدی نیز میدهد. عمل با این ابزار بی آلایش میباشد و شما میتوانید روند نام نویسی و ساخت اکانت کاربری را خیلی زود انجام دهید.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: